Mitt livs sista idrottslektion

Min första lektion började inte förrän vid ett idag, så det betydde sovmorgon. Dock skippade jag "sova-så-länge-som-möjligt", klädde på mig, mötte Ellen och åkte ner till stan. Vi var överallt, men hittade knappt något snyggt alls. Waaaah, vad händer? Topshop (som alltid haft snygga saker) hade inget "waow"... / besviken_tjej
Tog tunnelbanan några minuter för sent, men hann ändå i tid till idrottslektionen. Vi körde 5-kamp och dragkamp var en av grenarna
Vi kom sist, men hade ändå kul haha
Sen var det "bygga mänsklig pyramid", flygplanstävling, "äta mariekex och vissla" och sist "Funny-bunny". Alltså det var så sinnessjukt kul att kolla på när de tryckte in marsmallows i munnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0