Some new stuff

 
Har haft fullt upp ett bra tag nu. Massa saker har hänt, både roliga och tråkiga. Därav har bloggen blivit bortprioriterad, tyväärr. MEN, nu kör jag igen. Jag ska se till att kameran packas ner i väskan så det blir lite bilder! Bloggar är ju verkligen ingenting utan bilder. 
 
Om tio dagar fyller jag år. Helt galet vad tiden går fort. Jag har planerat en födelsedagsfika för lite vänner och satt och pratade med mamma om vad hon ska köpa för ingredisenser och då slog det mig att det är helt stört mycket jag ska baka. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt, men men det ska nog gå! Eller rättare sagt det måste gå. 
Ska svänga förbi stan en stund imorgon efter skolan och se om jag hittar något jag kan ha på mig till fikan, ska nog dra med Emelie för vi ses verkligen allt för sällan. 
 
Saker som hänt sedan sist:
Jag var som sagt på JB, det var grymt
Jag firade Valborg med vänner och fest
Jag brände mig på en locktång, slutade med ett brutalt sår
Jag bodde hemma hos min bror och varit hund- och fågelvakt i drygt en vecka med Matti 
Jag var på Marc Jacobs utförsäljning, dock var det inget "waaaow"
Jag köpte en ny (röd) jacka 
Jag var på FUN på grönan, det var FUN, hehe
Jag åt jordgubbar doppade i vitchoklad, mmm. 
Jag gick modevisning med konfaledarna inför konfirmanderna, det var random
Jag gick barbent för första gången iår idag (!!!)
 
Nu har ni fått en lite update, puzz 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0