The luckiest

Fick lite inspiration till rubriken från måndagens konsert då Andreas sjöng just "The Luckiest".

Är inne i en glad-period just nu, är glad hela tiden. Haha, det låter helt vrickat och det är inte så att jag brukar gå runt och vara sur annars. Det är bara det att jag är verkligen glad. Även fast allt inte går precis som jag vill så har jag det väldigt bra! Jag blir så himla sur på mig själv när jag inte uppskattar allt och inte inser hur bra jag faktiskt har det. Dock skriver jag inte det här för att "skryta" eller liknande, utan jag lever mitt liv och det är det som jag måste börja uppskatta mer än vad jag gör idag.
Så mitt nya mål i livet är att inse hur bra jag har det. Att småsaker inte är något att irritera sig på och att göra alla situationer till dem bästa. Och viktigast av allt är att aldrig glömma hur viktiga min familj är. Jag älskar dem med hela mitt hjärta och det kommer jag fortsätta göra, oavsett vad som händer.



Kommentarer
Postat av: Joanna Johansson

snyggo! <3

2012-04-04 @ 09:35:20
URL: http://duochjag.devote.se
Postat av: Sophie

Vad härligt att vara så glad :)

2012-04-05 @ 17:38:54
URL: http://blogg.improveme.se/mssophie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0