Homemade/sammanfattning av dagen

Har helt glömt och visa er det här linnet som jag fixade av en stor basic t-shirt. Klippte av ärmarna, fixade hålen på ryggen och vips blev det såhär! 
 
Idag fyllde min storebror år, så det var middag med familjen och det var kompiösa mängder mat (som alltid när pappa lagar mat, haha). Förutom att ha firat honom har jag städat rummet, utforskat lite ny musik och tagit fram kläder till imorgon. Nu ska jag tvätta bort sminket, sätta på mysmusik och lägga mig i sängen. Imorgon har vi sovmorgon till lite innan elva så jag bjöd över lite kompisar på frulle, men lata som de är så kanske de hellre sover....haha. UPDATE: Jag får sällskap till frukost! 
 
(Första dagen i tvåan är dessutom avklarad!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0