Mot Värmland

Sitter i bilen på väg mot Värmland och släkten. Vi ska fiska kräftor, plocka svamp och träffa mitt nytillkomna kusinbarn. Känner mig otroligt satsig som sitter med matteboken i knät, haha!
Hade sovmorgon idag, så jag vaknade och hade gott om tid. Hann till och med beställa några skal till min IPad och IPhone. Så himla värt att köpa sånt på nätet, kostar nästan ingenting om man jämför vad det kostar i butik. Jag beställde 2 skal till Iphonen, en "diamantplugg" och ett vitt skal till Ipaden och allt (inklusive frakten) gick på cirkus 200 kronor.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Dutti. <3 Ska göra matte hela kvällen, känner mig väldigt ensam när du inte är här.... :( Ha de mysigast! PUSS.

2012-08-24 @ 19:57:22
URL: http://fannyfri.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0