Onödigt

Lite onödig information om mig: 
- Jag säger panik i nästan varje mening
- Jag äääälskar att pyssla, typ det bästa jag vet
- Jag har fått någon grej för rosa och kör stenhårt på färgen (inte klädmässigt då...haha)
- Jag är galet morgontrött och kan i princip sova hur länge som helst (oerhört otrevlig innan jag kliver upp också)
- Jag är ungefär enochsjuttiofem lång
- Jag har en liten crush på en bloggare (dock skulle mina vänner inte kalla det crush, utan något i stil med kär eller besatt. Vilket jag inte riktigt håller med om)
- Jag spenderar mina pengar på kläder och mat
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matti

"liten crusch" <3

2012-08-02 @ 00:07:06
Postat av: Emma

"Jag säger panik i nästan varje mening"
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-08-02 @ 17:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0