En sammanfattning av dagen

Idag blev det ingen sovmorgon för min del.... Klockan nio imorse möttes vi (konfirmandledarna) vid strömkajen och tog waxholmsbåten hit till Vaxholm (som jag förövrigt blir galet förvirrad över hur det stavas, med V eller W? Svårt haha.) vi har under dagen hunnit leka en hel del lekar, ätit glass och kört en version av Fångarna på foret, fast här på kastellet! Jag var taggad till tusen och hade galet roligt!

Kvällen har bestått av pesto/kycklingpizza till middag, promenad, andakt, maffia-spelande och lite nattmackor.
Imorgon ska vi ta bussen hem och förhoppningsvis hinner vi fram innan fyra då det är en stor loppis där jag bor! Hoppas på att hitta ett par lagom slitna Levis jeans som kan klippas till sommarens perfekta shorts. Åh, det vore helt perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0