För ett år sen

Hängde jag på skolgården med fina Matilda
Som förövrigt hade finfina skor också
Parken var full av grönt och gult i form av mängder av maskroser
Jag åkte till landet över en helg med Ellen
Vi låg mest på gräset och lyssnade en hel del på Veronica Maggio
Och åt lite jordgubbar
När vi kom tillbaka till fastlandet gick vi till Grönan och såg Veronica live, riktigt bra var det
Jag bakade lite
Fyllde år och bjöd hem lite fint folk på middag
Och åt mat som pappa hade lagat till oss
Jag fick lite presenter
Sen var det baldags och Rebecca, Amanda och Adina var taggade
Matilda var lika fin som vanligt
Emelie, jag och Matilda var glada
Vi åt mat
Oscar var stilig
Jag hann med att fönsterhänge med Ulrika och Amanda i mitt fönster
Och sist, men inte minst så lämnade jag in mitt bild-arbete

Kommentarer
Postat av: Elina

Hur mycket längtar man inte till sommaren när man ser dessa bilder? :)

Jättefina bilder!



Kram!

2012-05-19 @ 18:51:34
URL: http://rebeccaochelina.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Maggio är GRYYYM!! :D

2012-05-20 @ 18:43:35
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0