Onzdai

Satt ensam på svenskan idag och det tyckte Sofia var jättekul så hon tog den här bilden och skickade till mig tillsammans med texten "Mobbade tjejen.. <3 <3", haha lagom ensam.

Är craaaaazytrött just nu och ligger i min säng och låtsas att jag pluggar (för att jag inte ska få ångest sen, alltså ibland undrar jag verkligen hur jag själv tänker.....)
Efter tiotiden i kväll kommer Josephine hit och stannar till fredag, ska bli hur mysigt som helst! Kommer vara lagom avis på henne när hon går på stan och har det hur bra som helst medan jag sitter i skolan, KUL. Hon ska dessutom på SHM (som typ halva befolkningen ska på, nä, men det är sjukt många som ska dit i alla fall) och jag ångrar innerligt att jag inte köpte en biljett, varför skulle jag inte velat gå?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0