Blondie

Jag har nästintil förträngt att jag en gång haft brunt hår. Känns verkligen inte som mig. Jag har blont hår i grunden, men förstörde det genom att börja tona, vilket ledde till att jag färgade. Hemma dessutom. På torsdag ska jag fixa både färgen på mitt hår och längden. Blir troligen slingor så det blir mer naturligt blont och så ska jag (frisören*, aldrig att jag fixar mitt hår hemma igen efter den misslyckade färgningen då mitt hår blev oranget, nej fyy) klippa bort de slitna topparna. Tror tyvärr att det är en rejäl bit, men är fortfarande lite osäker på om jag ska klippa betydligt kortare eller spara ut? Lutar mer åt att spara ut så det blir riktigt långt, men det där med att bestämma sig är ju svårt. En sak är i alla fall säker och det är att mitt hår får en förändring nu på torsdag och det känns hur bra som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0