Myskompizar

Gick över till Hedda igår och sov även där, vaknade runt halv nio av att hennes lillebror (världens sötaste och mest charmerande kille) låg bredvid mig i sängen och stirrade på mig. Sen när jag öppnade ögonen blev han generad och började skratta, lätt bästa väckningen!
Kramade dem hejdå vid tiotiden då jag åkte iväg till min svägerska, vi håller nämligen på att laga mat och baka för hela familjen. På menyn står; laxlasagne, brownies och kolakakor, tror det kommer bli väldigt lyckat. Innan vi ställde oss i köket tog vi en promenad i det mysiga höstvädret och kastade pinnar efter varannan meter och busade med deras hund.
Nu ska jag spring in till köket och kolla hur lasagnen mår i ugnen.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Mysiga bilder! :)

2012-10-20 @ 18:13:47
URL: http://michelleosein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0