So happy!

 
I got so happy when I saw this mail today! Sorry that you don't understand what I write... I acctually think you're the only reader I have outside Sweden, pretty cool.
I just wanted to say thanks and I hope you'll continue to follow my blog in the future!
 
 
Och nu tillbaka till svenska;
Har strosat runt på stan ett bra tag idag för att köpa födelsedagspresenter till Gustaf. Hittade en del och är säker på att han kommer blir glad! Hann dessutom springa på lite saker som jag köpte till mig själv. En jacka, ett par skor och lite annat smått och gått fick följa med hem, bilder kommer alldeles strax!
 
.....och jag har ju helt glömt bort att visa mina saker från Nelly, får se om jag hinner fota det ikväll, förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey, I'm happy that you are happy)
Alice ;)

2012-11-01 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0