Bästa helgen

Jag har tillbringat hela helgen med Mathilda och Viktoria, därför har jag inte bloggat någonting alls. Har dock ett gäng bilder från helgen som jag kommer slänga upp här!

I fredags hämtade jag upp Viktoria och Mathilda på centralen och blev helt euforisk av att träffa dem. Kanske helgens roligaste händelse var när vi stod i rulltrappan och pratade om att vi slutat sent på fredagar, Mathilda vräker ur sig att dem (skolan) ska låta henne vara, samtidigt tappar hon taget om resväskan och den dundrar rakt in i killen bakom oss!
När vi kom hem låg vi och pratade i min säng tills Viktoria somnade (vilket var efter några få minuter, haha). Kollade lite Grey's gjorde vi också.
I går gav vi oss ut på stan och strosade omkring där tills det var middagsdags. Sen fick vi bråttom med att göra oss i ordning inför reunionen med språkresan. Trots stressen hann vi i tid, dock var det inte alls lika roligt som förväntat. Det var mest vi och en massa trettonåringar som hoppade i takt till musiken. Med det var värt för jag fick träffa Michaela, dessutom fick jag och Viktoria så kallade goodiebags som vi proppade med chips, läsk och godis.
Efteråt drog vi oss in mot stan och myste på café 60. När vi sedan kom hem somnade Viktoria nästa lika fort som dagen innan, men jag och Mathilda sprang ner i mitt trapphus och tog lite bilder i både hissen och på bottenvåningen.
Idag fick vi sova ut och åt ett otroligt gott nybakat bröd till frukost. Dem packade sina väskor och vi begav oss mot centralen igen. Nu är det dags att planera nästa gång vi ska ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0