Fredag och helg!

Vi skippade att leka lekar idag i skolan och hyrde film istället. Haha, jaaa vi är lata. Hängde lite med Mathilda och Olivia och sedan mötte jag upp Lisa för att gå och handla mat till helgen (eftersom min familj åkte till landet och tog med sig sisådär hela kylskåpet...)
Vi lagade vår egen middag, som blev förvånansvärd god. Sen la vi oss på sängen och kollade på "Honey 2". Varken dålig eller superbra, men ettan är ändå bättre måste jag säga! Gick förbi Emelie som hade lite folk hemma hos sig innan vi hamnade här hos Lisa. Är helt galet trött och kommer somna direkt när jag har lagt ifrån mig mobilen, längesen jag kände så. So I will just say: sov gott people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0