Skratt är motion på insidan och musik för själen

På bilderna kan ni skymta min finfina Coldplayvägg!
 
Äntligen (!!) klev jag av vid Odenplan på vägen hem från skolan idag och införskaffade mig en ny kalender. Tills idag har jag varit lat och kört på kalendern i mobilen, som är riktigt kass. Sitter just nu och skriver in det allra viktigaste och har dessutom gjort min egna framsida. Blev otroligt simpelt, men snyggt! 
 
Imorgon har vi några enstaka lektioner för att eftermiddagen ska vi (samt en massa andra natur-klasser) tillbringa på Gröna Lundh. Från 12 till 15 får vi åka de attraktioner som är öppna och utifrån det ska vi skriva en liten uppsats. Riktigt kul sätt att lära sig på! 
Sen på kvällen är det Svenska Björnstammen, men jag får se om jag går dit. Min lillebror och mamma åker nämligen till Turkiet på fredag så jag tänkte mysa lite med dem. Har dessutom fixat en lista till dem på saker jag vill att de ska köpa där, hihi. 
 
(Vaknade relativt tidigt imorse och det första jag såg var att ett av mina Colplayband lyste! Bästa starten på dagen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0