Trött tjej? yepp!

Stannade kvar hos Lisa lite för länge idag. Vi fastnade framför Grey's, men det är ju inte så konstigt för det är så galet bra! Sprang hem efter 5 avsnitt och packade om väskan för att åka till Sofia med Matti. Först var vi några tjejer och sen kom det fler och fler från klassen. Vid tio-tiden blev vi hämtade och nu är vi hos mig! Är så stört trött ikväll också, vd är det med mig? Okej, jag vet varför... Vaknade tidigt (för att vara mig) imorse och klockan är nästan halv tre, hehe.... ska fixa mig för sängen och sova nu, imorgon blir det loppishäng i Aspudden, det ska bli najz. Mathilda Olivia och Fia (och en dansandes Mathilda och Sofia i bakrunden, haha!) 
Matti och jagMarcus och OliviaFia och Olivia visade upp sin dans och vi dansade dessutom lite Zorba
Olivia, Matti och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0