Ute på landet

Igår efter skolan skyndade sig jag och Sofia hem till mig för att sedan ta pendeln till Järna där Marcus i vår klass bor. (Det är verkligen mitt ute i ingenstans, men så himla fint och gosigt.)
Vi kom lite tidigt så vi hjälpte till med efterätten innan alla andra kom springandes över åkern, haha
Enes agerade lite dj och vi andra hjälpte till med maten 
Sen slängde vi på köttet på grillen 
Hängde lite
Och åt middag, från vänster; Anka, Joar, Calle, Mathilda, Elvira, Emil, Enes, Marcus, Sofia, Nima, Olivia och Matti.
 
Jag sov över där och åkte hem tidigt imorse, nu sitter jag på stadsbibblan med Elvira och råpluggar, partylördag jag vet! Jag håller på att skriva en 7-sidig uppsats om sveriges järnväg och har en hel bunt med urgamla böcker bredvid mig, samtidigt pluggar jag matte, franska och miljö, allt på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0