Friiiiday


Slutade vid lunch idag och tog mig till Täby i snöstormen för att träffa Nerissa. Vi skulle köra en mysfika, men det blev en skrikfika när det kom två småbarn och satte sig bredvid oss och skrek så högt att jag i princip trodde att dem satt i mitt öra. Haha...
Sen var jag tvungen att springa till Roslagsbanan för att hinna hem innan det var dags för Mattis födelsedagsmiddag. Valde helt fel topp (en body som jag köpte idag), det skavde så sjukt, trodde ett tag att jag skulle få skavsår haha. Det var som en dröm att byta till mjukiskläder när jag väl kom hem! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Body?! Skicka bild nu!! Gud vad mysigt ni verkade ha! Puss

2013-12-07 @ 08:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0