I min väska

1. Hörlurar. Oftast har jag flera stycken, vad skulle man göra utan musik liksom? 2. Busskort. 3. Plånbok. Just nu använder jag min paljettnessecär som plånbok. 4. Bodysplash/parym, handkräm & olika läppbalsam/läppglans. Jag går inte utanför dörren om jag inte har med mig det. Speciellt handkrämen nu på vintern .5. Ipad & Iphone. 6. Skinnhandskar. 7. Nödladdare 8. Kameran (observera att det är min gamla kamera som fick vara med på bild eftersom jag fotade med min nya, haha). 9. Kalender+penna. ÄLskar att sitta och göra fint/rita och sen så är det ju ganska smart att hålla koll på vad man ska göra. 10. Tuggummi. 11. Handdesinfektionsmedel, denna är från TBS och luktar jordgubbe! 12. Nycklar. 
 
Jag tog några bilder på min nya väska som jag fick med mig hem igår. Raderade dock dem och tog nya; med sakerna jag alltid har i min väska. Såg nu att väskan knappt syns på bild, men den kommer ni ändå få se i senare inlägg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0