Lite skola

CalleMarcus, Mathilda, Olivia, Matti och Calle
Matti & Calli 
 
Hade tre timmar fysik & kemi som sita lektioner på mitt schema idag. Vi fick träffa vår nya kemilärare som verkar väldigt bra och det känns så skönt. Efteråt tog jag och Anka tunnelbanan en station till Hötorget för att fixa lite saker och jag blev dessutom ett par byxor rikare och en u n d e r b a r foundation (brukar aldrig använda det, men den här är grym) fick också följa med hem. 
 
Så himla kul när jag och anka skulle gå ut från Åhlens: det piper och jag testar alla mina påsar, inget pip. Sen testar jag min väska och då piper det....stelt. Rotade seriöst ut allt i väskan och testade om det var det som pep, kameran, ipaden, nödladdaren, miniräknaren, men nej. Sen tar jag mitt pickåpack och ska gå ut, men då piper det igen, såklart. Typiskt Johanna. Sen står jag och suckar en stund och går ut igen och vips så pep det inte, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0