Sista dagen på 2012

Jag började dagen i mina nya pyjamasbyxor (som för en gångs skull är långa nog)
sen satte jag på mig det här (klänningen kommer från nelly), lockade håret och fixade mig
framåt sextiden kom min bror och hans fru över. Vi började nästan direkt med hummeroch såklart pappas goda hummersoppa till förrätt
vi tände tomtebloss 
och sen, efter någon timme började vi med huvudrätten som var helt gudomlig
innan det var dags för efterrätt pysslade jag ihop det här 
min bror gjorde egen mandarin&passionsfrukt-panacotta och den var magiiiiiisk
vid tolvslaget gick jag ut för att möta upp den här tösen
vi kollade såklart en massa fyrverkerier (en del på lite för nära håll)
och så tände vi lite mer tomtebloss, kramades, var glada och firade 12-slaget. 
 
Att det numera är 2012 är helt sinnes, jag kan inte fatta det. Jag hann aldrig vänja mig vid att det var 2012 och vips så blev det 2013. Hoppas ni hade en fin sista dag på året och att 2013 blir ett superår för oss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0