När tiden går till annat än vad jag vill

I princip hela dagen har jag tillbringat med fysikboken. Samt några lektioner där i mellan. Sitter atm med myskläder i mitt fönster och nöter in alla formler/texter ja allt. Dumma fysik. Jag vill ju leva livet & ha kul, till det hör då inte fysiken eller något annat som har med skolan att göra. Haha, snacka om att vara deppig. 
Så till något lite roligare; jag har hittat världens skönaste byxor och bor bokstavligt talat i dem. Överväger helt seriöst på om jag ska köra på dem i skolan, haha eller så kanske jag skippar det. Men på planet till London på fredag (!) åker dem troligen på. Längtar ihjäl mig och vill bara hoppa direkt till rutan där det står "fredag" i kalendern. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0