Birthday celebration

Som sagt hade jag födelsedagsfika för ett 40 tal vänner i söndags
jag hade bakat kompiösa mängder bakverk och hela lördagen bestod av bakning (10.30 - 19.30, haha)
jag hade skickat ut en sak som alla skulle klä ut sig till och de fick inte prata med varandra om det innan de kom till mig, för deras "uppdrag" var nämligen att klura ut temat!

cakepops<3
Ariel, Jesus, Odd Mollytjej, Nallebjörn, Nicki Minaj, Nyfödd
jag fick så himla mycket och fina saker av alla, TACKav tjejerna i min klass fick jag en korg med frukt
och en chokladfontän (!!!), den kommer användas flitigt, haha
Rebecca och Amanda 
massa fina 
Hund aka Emelie och så Tuva som Nunna och Hedda som Hannah Montana i bakgrunden
neon, Odd Mollytjej, Ariel, hezt, Absolut vodka, Hipster, havet, Jesus, nallebjörn, Askungen och natten
Hannah Montana och Nyckelpiga
 
Jag vill tacka alla som kom så himlahimla mycket! 
 
(Imorgon har jag mattenationella i matte 4c så: godnatt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0