Snart fri

Topp, Bikbok. Kjol, H&M. Smycken, Thomas Sabo, ung-cancer, mm. Väska, Zara. Solglasögon, Gina. Senil-"snöre", Monki.
 

Fick lite klagomål idag om att jag bloggar för lite, haha. Ska bättra mig, jag lovar! Nu på sommaren är det så mycket roligare att blogga för alla bilder blir så fina och mitt liv är typ roligare på sommaren...haha. 
 
Har fått lite färg på kroppen och om en vecka har jag slutat skolan, hur sjukt?! Fattar inte att sommarlovet är så nära nu. Har en del inplanerat inför sommaren och vissa saker hänger lite i luften. Jag har tänkt hänga en del på vårt landställe ute i skärgården, förra sommaren var jag borta största delen av sommaren så det blev inte så många dagar där ute, tråkigt nog för det är verkligen hur mysigt som helst. I början av sommaren drar jag iväg på konfaläger och ska försöka hinna ner en sväng till Thilda i Göteborg innan. 
 
Imorgon väntar terminens sista prov så nu ska jag tillbringa min tid med fysikboken, pallante haha. Sen är det två inlämningar kvar och sen är jag friiii. Fy vad skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0