Kusmi tea

Bästa te:t ever! Eller jordgubbstet:t har jag inte smakat innan, men det övre är to die for. Mums!
 
Sprang ner till stan efter skolan idag (slutade 12!!! Haha) och skulle köpa lite nya gellack och födelsedagspresenter till min lillbror. Det slutade med att jag kom hem med en hel del annat. Varför är det alltid såhär? Att när man inte ska köpa något till sig själv, så gör man det och när man letar efter något, så hittar man aldrig det? Köpte bland annat ett par nya skor (var tvungen att hitta ett par som liknar de skor som blev stula på gymmet...heh), gott & alldeles för dyrt te (två burkar för över 300 spänn, men det är det värt!), en klänning, en halsduk... Bilder kommer! 
 
Gick förbi gymmet och frågade om de hade fått in mina skor, men dem är fortfarande spårlöst borta. Får väl trösta mig med att någon tyckte dem var SÅ snygga att hon/han snodde dem. Och dessutom tycker jag nästan att mina nya är snäppet snyggare!

Kommentarer
Postat av: adriana papac

Fin blogg! kika gärna in på min! :)

2013-10-11 @ 21:48:35
URL: http://adrianapapac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0