Bondlivet

 
Jag befinner mig på en mjölkgård på Gotland. Så fort jag tog mitt första steg på gården insåg jag att jag har packat h e l t fel. Istället för sunkiga gummistövlar som man kan slänga efteråt, valde jag mina Primeboots. Soft att komma hem och dem bokstavligt talat luktar bajs. Sen var jag också duktig och packade ner min Colmarjacka och ca inga kläder alls som är användbara här, segt. Förutom mitt stora klädproblem har vi haft en grymt rolig dag. Varit uppe från 5 (!!!) och gjort lite allt möjligt. Det roligase var idag när mina lärare kom på besök och det första de frågar är "Har du överlevt Johanna?". Då har mina kära kompisar som bor på andra gårdar sagt att jag tycker detta är jättejobbigt, haha! Nu ska jag sova för vi ska upp svintidigt imorn igen; klockan står på 5 (tyck synd om mig, tack). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0