Med (snart) tre år bakom sig

 
Det slog mig för några dagar sen att jag faktiskt går ut skolan i sommar. Har inte riktigt fattat att det faktiskt händer påriktigt. Det är inte förrän nu jag börjar inse vad folk menar med "tiden går SÅ snabbt under gymnasietiden". Eftersom jag knappt har några lektioner nu så springer dagarna iväg, utan att jag lägger märke till det. När jag slutade nian i grundskolan var jag den där tjejen som grät, ca hela avslutningsdagen. Hur kommer det då vara när jag springer ut i sommar med mina underbara vänner? Då kommer jag stå där med en hel gymnasieutbildning bakom mig and no turing back. Får nästan lite tårar i ögonen redan nu, haha. 
 
Till er lyckosar som har gymnasietiden framför er: ta vara på den!!! Trots att det ibland är astufft och man egentligen inte pallar, så är det en himla bra tid. 

Jag kommer aldrig glömma min gymnasietid. Framförallt för att jag har fått chansen att lära känna så fina vänner. Ni är guld värda. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är sååå fin!!

2014-03-15 @ 15:39:24
URL: http://systrarr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0