My beauty favs

Parfymen Flowerbomb köpte jag för inte allt för länge sen och den har redan blivit en ny favorit!

Den här Nail sprayen fick jag i en goodiebag förra veckan och blev överraskad över hur bra den faktiskt är. Man sprayar alltså på nagellacket vilket gör att det torkar mycket snabbare! Antar att den är rätt billig också = kap!
Min älskade Clarisonic tillsammans med Exuviance Clarifying Facial Cleanser är guld värt. Efter man använt Clarisonic känner mig sig babylen!
Clarins Instant Light (färg nr 01) luktar godare än godis smakar, har perfekt färg och håller länge. 
Carmex kan jag inte leva utan och denna förpackning istället för deras klassiska burk är min favvo. Det känns fräshare!
Tri Brow Color från Make Up Store har jag nyligen börjat använda efter år med ögonbrynspenna. Det tar lite längre tid, men det är det värt för resultatet man får!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0